Strona używa plików cookie na niniejszej witrynie internetowej. Po uzyskaniu zgody użytkownika strony będziemy wykorzystywać je do pomiaru i analizy korzystania z witryny internetowej (analityczne pliki cookie), aby dostosować ją do zainteresowań użytkownika (personalizujące pliki cookie) oraz przedstawiać mu odpowiednie reklamy i informacje (pliki cookie do targetowania). Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
 

SzkolenieKLUCZOWE ROZMOWY, TRUDNE SYTUACJE

Konflikty wypalają, obniżają zaangażowanie i rujnują produktywność – ale niestety są nieuniknionym elementem naszej pracy. Jak przechodzić przez trudne rozmowy w sposób, który buduje relacje? Jak unikać zakopywania trudnych tematów pod dywan? Jak dopasować styl i bezpośredniość do rozmówcy? Jak asertywnie i efektywnie znaleźć rozwiązanie? Tego nauczymy się na szkoleniu Kluczowe Rozmowy.

Dla kogo?

Wszystkich pracowników, którym zależy na większej efektywności interpersonalnej, pracy w zgranych zespołach i produktywnej atmosferze.

Forma szkolenia

Maksymalizująca zaangażowanie i praktyczne wykorzystanie formuła: 7h warsztaty na żywo lub 2×3,5h online.

Zagadnienia

  • Dlaczego czasem zachowujemy się nieracjonalnie – stres, emocje i rola “gadziego mózgu”
  • 2 style konwersacji, które torpedują porozumienie
  • Jak przetwarzamy informacje – rola faktór i historii
  • 3 pułapki komunikacyjne i jak sobie z nimi radzić zmieniając perspektywę
  • 5-etapowa formuła dla rozwiązywania problemów
  • Jak budowac bezpieczeństwo i znaleźć wspólny cel
  • 4 techniki AMPP dla porozumienia
  • Ustalanie dalszych kroków metodą: tak..i…

Dominujące metody pracy

  • Interaktywne warsztaty
  • Budowanie autentycznego kontaktu z grupą, który zwiększa zaufanie i dostarcza energii do nauki i działania
  • Wykład inspirujący
  • Szkolenie praktyczne, gry i ćwiczenia zespołowe, dyskusja, burza mózgów, trening na studium przypadku z życia uczestników i Trenerek
  • Elementy team coachingu
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Dyskusja
  • Wspólne wypracowywanie rozwiązań 

Podczas warsztatu:

  • Rozpoznać rozmowy o wysokiej stawce i umiejętnie je przeprowadzać
  • Rozminowywać “tlące się” konflikty
  • Budować bezpieczną komunikację, która prowadzi do porozumienia
  • Otworzyć się na cudzy punkt widzenia i dbać o to, by własny nie przesłaniał faktów