SzkolenieBUDOWANIE KULTURY INFORMACJI ZWROTNEJ

W trakcie warsztatu poznasz zasady udzielania informacji zwrotnej, budującej zaangażowanie i wspierającej rozwój pracowników z uwagą na potrzeby zarówno jednostek, zespołów, jak i całej organizacji.

Dla kogo?

Dla liderów organizacji oraz członków zespołów, którzy mają opór w dawaniu i przyjmowaniu informacji zwrotnej z szacunkiem dla siebie oraz innych. Dla wszystkich, którzy nie radzą sobie w przekazywaniu trudnych komunikatów

Forma szkolenia

stacjonarnie lub online (4 h z przerwą)

Zagadnienia

  • Zespół i zaufanie
  • Różnorodność ( poszanowanie i wykorzystanie różnorodności w osiągnięciu celów) 
  • Filary informacji zwrotnej
  • Praca z przekonaniami
  • Empatyczne słuchanie
  • Formułowanie próśb
  • Budowanie dobrego kontaktu ze sobą i innymi
  • Strategie na radzenie sobie z trudnymi komunikatami

Dominujące metody pracy

  • Interaktywne warsztaty
  • Budowanie autentycznego kontaktu z grupą, który zwiększa zaufanie i dostarcza energii do nauki i działania
  • Wykład inspirujący
  • Szkolenie praktyczne, gry i ćwiczenia zespołowe, dyskusja, burza mózgów, trening na studium przypadku z życia uczestników i Trenerek
  • Elementy team coachingu
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Dyskusja
  • Wspólne wypracowywanie rozwiązań 

Podczas warsztatu:

  • Dowiesz się jak mieć lepszy dostęp do swoich zasobów wewnętrznych i dbać o siebie w kontakcie z innymi 
  • Dowiesz się o co należy zadbać, żeby zostać usłyszanym i dobrze zrozumianym
  • Nauczysz się jak przygotować się do udzielenia informacji zwrotnej
  • Nauczysz się jak przygotować się do otrzymania informacji zwrotnej
  • Przełamiesz schemat myślenia, że feedback to ciężka sprawa
  • Dowiesz się jak dawanie informacji zwrotnej wpływa na efektywność w zespole
  • Dowiesz się jak nazywać swoje emocje i nimi zarządzać w pracy
  • Nauczysz się formułować konkretne prośby w oparciu o swoje potrzeby
  • Dowiesz się na co zwrócić uwagę, żeby traktować informację zwrotną jako dar, zamiast “przykrą uwagę”