Strona używa plików cookie na niniejszej witrynie internetowej. Po uzyskaniu zgody użytkownika strony będziemy wykorzystywać je do pomiaru i analizy korzystania z witryny internetowej (analityczne pliki cookie), aby dostosować ją do zainteresowań użytkownika (personalizujące pliki cookie) oraz przedstawiać mu odpowiednie reklamy i informacje (pliki cookie do targetowania). Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
 

Coachingowy styl zarządzania

Na naszych autorskich warsztatach Lider / Menedżer dowie się jak:

  • Wykorzystywać style komunikacyjne: rozpoznawać je u innych i adaptować swój w świadomej pracy coachingowej
  • Stworzyć dobry grunt do coachingu: rozpoznać kiedy warto zastosować mentoring a kiedy coaching, zadbać o odpowiednie warunki i otwartość
  • Pomóc w głębokich zmianach: rozbrajać opór po drugiej stronie i pracować na poziomie przekonań

Metodologia

Co?
Maksymalizująca zaangażowanie i praktyczne wykorzystanie formuła: 7,5h warsztaty na żywo lub 3x2,5h online w przeciągu 3 dni
Jak?
interaktywne warsztaty z proporcją 30% teorii, 70% praktyki (praca nad prawdziwymi wyzwaniami CX Influencerów)
Dla kogo?
doświadczonych liderów, którzy chcą zmotywować i zaangażować swoich współpracowników w każdej sytuacji
Rezultat?
- większa samoświadomość i umiejętność adaptowania swojego stylu liderskiego do potrzeb rozmówcy
- zdolność zastosowania narzędzi coachingowych w odpowiedniej sytuacji
- świadomość kiedy warto, a kiedy nie, stosować coaching
- umiejętność wpływania na innych nawet w trudnych przypadkach, gdy jest duży opór

Program

CZĘŚĆ 1ŚWIADOMY ROZMÓWCA (2,5H)

  • Mój styl lidera (na bazie DISC lub innej typologii osobowości funkcjonującej w organizacji) i co dalej?
  • Demonstracja stylów komunikacji w praktyce
  • Lider i coach w każdym stylu – jak efektywnie dopasować narzędzia coachingowe do odpowiednich osób

CZĘŚĆ 2GRUNT NA COACHING (2,5H)

  • Coaching i mentoring – kiedy potrzebujemy być bardziej angażujący a kiedy bardziej dyrektywni
  • Dobry grunt do coachingu – otwieranie rozmówcy przy pomocy CPR
  • Budowanie bezpieczeństwa w coachingu – 3 zgubne historie, czerwone flagi i kontrastowanie

CZĘŚĆ 3OD OPORU DO ROZWIĄZAŃ (2,5H)

  • Przekonania i ich rola w naszej percepcji sytuacji – model zmiany paradygmatu
  • Przekonania jako źródło oporu w coachingu
  • Praca z przekonaniami dla głębokiej zmiany  – 2 modele coachingowe