Brak skutecznej komunikacji w firmie może mieć poważne konsekwencje. Przekłada się na zwiększenie poziomu stresu, narastanie konfliktów, frustrację pracowników i w rezultacie zmniejszenie zaangażowania i efektywności. Na co dzień rzadko zastanawiamy się, w jaki sposób się komunikujemy.
Aż tu nagle…pojawiają się trudności, opór i konflikty. Zespół staje się mniej twórczy i otwarty na współpracę. Mogą pojawiać się błędy w realizowanych zadaniach lub procesach. Spada poziom motywacji. Proces postępuje i im dłużej występują braki komunikacyjne, tym silniej nawarstwiają się problemy i tym trudniej jest wrócić firmie na właściwe tory. Jak zatrzymać ten proces i odwrócić jego kierunek? Odpowiedzią jest nabywanie i rozwijanie kompetencji komunikacyjnych przez liderów i ich zespoły.
warsztaty stacjonarne 2 x 7 godzin ( w tym 1 przerwa obiadowa i dwie krótsze przerwy)
warsztaty stacjonarne 7 godzinne ( w tym 1 przerwa obiadowa i dwie krótsze przerwy)