SzkolenieFEEDBACK 2.0

Feedback jest niezbędny w dobrze funkcjonujących zespołach – regularnie stosowany
zwiększa zespołową efektywność, produktywność i scala zespół, zapobiegając odejściom.
Jednak niewielu z nas stosuje go regularnie: obawiamy się reakcji drugiej strony, odkładamy
go nie mając czasu lub ciężko nam dać feedback w klarowny sposób. Dlatego zapraszamy
na warsztaty na których nauczymy się jasnej, szybkiej i budującej formuły na feedback w
oparciu o najnowsze badania i koncepcje managerskie.

Dla kogo?

Liderów i członków zespołów, którzy chcieliby osobiście wpłynąć na efektywność współpracowników i uniknąć pułapek komunikacyjnych.

Forma szkolenia

Maksymalizująca zaangażowanie i praktyczne wykorzystanie formuła: 7,5h warsztaty na żywo lub 3×2,5h online.

Zagadnienia

  • Wycena biznesowa efektywnego feedbacku
  • Proszenie o feedback metodą C5 i feedback tracker
  • Jak wyciągać wnioski na przyszłość – feedforward i metoda GOLD
  • Rola intencji w komunikacji i budowanie bezpieczeństwa
  • „Trudny feedback” a analiza transakcyjna Harrisa (ja jestem OK, ty jesteś OK)
  • Adresuj trudny komunikat na odpowiednim poziomie – metodą CPR
  • Zadbaj o jasność dzięki SBI i kontrastowaniu
  • Pomóż znaleźć rozwiązanie dzięki słuchaniu i pytaniom GROW

Dominujące metody pracy

  • Interaktywne warsztaty
  • Budowanie autentycznego kontaktu z grupą, który zwiększa zaufanie i dostarcza energii do nauki i działania
  • Wykład inspirujący
  • Szkolenie praktyczne, gry i ćwiczenia zespołowe, dyskusja, burza mózgów, trening na studium przypadku z życia uczestników i Trenerek
  • Elementy team coachingu
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Dyskusja
  • Wspólne wypracowywanie rozwiązań 

Podczas warsztatu:

  • Nauczą się dawać feedback efektywnie na co dzień – bez zwlekania ani szczególnych okazji
  • Zbudują dzięki feedbackowi zaangażowanie w zespole – wspierając i pokazując obszary rozwojowe współpracowników
  • Nauczą się formułować jasny przekaz, który nie będzie budził oporu u słuchaczy
  • Poznają sekret jak feedbackiem budować zaufanie i poczucie wspólnoty
  • Zrozumieją jak dawać nawet trudną informację zwrotną w konstruktywny sposób