Izabela Wołyniec-Sobczak
Personal Branding & Recruitment Partner

Coach & doradca kariery, rekruter & headhunter, ekspert personal brandingu, trener umiejętności miękkich.

Wspiera kobiety, które pracują na etacie, w rozwoju zawodowym, aby z odwagą i pewnością siebie sięgały po lepszą pracę. Pomaga przygotować się do zmiany pracy, zmienić ścieżkę zawodową. Uczy, jak poruszać się po wymagającym rynku pracy, jak zaprezentować się na rozmowie rekrutacyjnej oraz jak budować swoją markę osobistą, aby być cenionym i poszukiwanym przez pracodawców specjalistą.

Prowadzi konsultacje i procesy coachingowe dla klientek indywidualnych, pracując nad ich rozwojem zawodowym. Oferuje kursy online i szkolenia otwarte dla wszystkich, którzy chcą świadomie kierować swoją karierą zawodową, zdobyć nową, satysfakcjonującą pracę, wyznaczyć nową ścieżkę kariery.

Współpracuje także z firmami, prowadząc projekty rekrutacyjne przy współpracy w zespołem ekspertów firmy SalesWise, wyszukując na rynku specjalistów, ekspertów i liderów, gdyż właśnie takie osoby stanowią o rozwoju i sukcesie każdej firmy.

Certyfikowany konsultant metodologii diagnozowania talentów Extended DISC.

Prelegentka na konferencjach, autorka artykułów publikowanych m.in. w HR Polska, Personel Plus, Rzeczpospolita, Marketer Plus, Sukces Pisany Szminką, Świat Elit, Inn Poland, Mam Startup, Firmer. Laureatka Plebiscytu Kobieta Przedsiębiorcza 2015.

Ambasadorka Fundacji Sukces Pisany Szminką oraz mentorka Poznań Mentoring Walk.

Autorka książki „Zawodowa odnowa. Przygotuj się i zdobądź pracę Twoich marzeń.”

Prowadzi grupę na Facebooku „Menedżerki swojej kariery”, w której wspiera kobiety w życiu zawodowym.

Prywatnie mama dwójki chłopców i pasjonatka slow life.
izabela-wolyniec

Oferowane warsztaty

Kliknij w wybrany temat, aby dowiedzieć się więcej
Liderem być... Ale jak? Zarządzanie przez leadership >>

OBSZAR

We współczesnym świecie coraz częściej spotykamy się z pojęciem marki lidera. Większość firm dostrzega już potrzebę posiadania w swoim zespole nie „po prostu” menedżerów, ale przede wszystkim liderów, bo gwarantują rozwój i sukces firmy. Marka lidera ma zastosowanie nie tylko w biznesie, ale również w polityce, mediach i wielu innych dziedzinach. Zespoły zarządzane przez liderów pracują efektywniej, są zgrane, pracownicy czują się doceniani i ważni, mają wpływ na to co robią i pracują z zaangażowaniem. Manager lider jest też gwarancją stabilności zespołu. Szef, który jest liderem, jest bardzo cennym przełożonym.

DLA  KOGO

Dla każdego kto zarządza ludźmi w organizacji od Zarządu, kadry zarządzającej po scrum masterów, kierowników projektów, project managerów, biznes ownerów, product ownerów, leaderów, managerów.

INFORMACJE

Podczas warsztatu:

  • Przyjrzyjmy się czym wyróżnia się lider? Co stoi za tą tak pożądaną marką osobistą?
  • Dowiesz się jakie cechy ma lider i określisz, które z tych cech możesz wykorzystać w swoim rozwoju marki lidera
  • Zdefiniujesz swoje wartości, na bazie których zaczniesz rozwijać umiejętności lidera
  • Nauczysz się jak świadomie budować markę lidera
  • Poznasz skuteczne narzędzia do budowania marki osobistej (personal branding)
  • Przygotujesz swój plan działań, aby rozpocząć proces budowania marki lidera
Jak rekrutować pracowników i jak utrzymać tych najlepszych >>

OBSZAR

Obecny rynek pracy jest trudnyy, więc ważna jest wiedza jak i gdzie szukać kandydatów oraz jak sprawdzać i wybierać tych najlepszych do Twojego zespołu. Czy wiesz gdzie znaleźć dobrych kandydatów, jakie są obecnie narzędzia i miejsca do szukania pracowników? Czy umiesz zainteresować Twoją ofertą i zachęcić do rozmowy i współpracy?

Według najnowszych badań brytyjskiej spółki UCE GROUP LTD 56 proc. rekruterów poświęca do pół minuty na przeczytanie CV kandydata. A jak to wygląda u Ciebie? Czy rekrutujesz samodzielnie, czy wspiera Cię dział HR? Jak wnikliwie czytasz dokumenty aplikacyjne? Czy umiesz wyłowić tych właściwych kandydatów spośród stosu takich samych aplikacji?

DLA KOGO

Dla działów HR i dla każdego kto zarządza ludźmi w organizacji od Zarządu, kadry zarządzającej po scrum masterów, kierowników projektów, project managerów, biznes ownerów, product ownerów, leaderów, managerów.

INFORMACJE

Podczas warsztatu

  • poznasz, jak funkcjonuje obecny rynek pracy
  • dowiesz się, gdzie i jak szukać pracowników do Twojego zespołu
  • poznasz najlepsze narzędzia docierania do właściwych kandydatów
  • dowiesz się jakie tworzyć skuteczne komunikaty do ogłoszeń o pracę, co jest ważne dla kandydatów
  • nauczysz się wyławiać właściwych kandydatów spośród nadesłanych aplikacji
  • nauczysz się takiego prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, aby uzyskać wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do podjęcia właściwej decyzji i wyboru najlepszego pracownika
Personal branding >>

OBSZAR

Marka osobista, we współczesnym świecie pełnym informacji, ludzi, zdarzeń, komunikatów, staje się coraz ważniejszym narzędziem do wyróżnienia się w tłumie, zbudowania swojej wiarygodności, rozpoznawalności, niepowtarzalności. Stworzenie silnej marki osobistej, w dłuższej perspektywie czasowej, daje przewagę w działaniach marketingowych czy sprzedażowych i ma dzisiaj wymierną wartość rynkową.  Zbudowanie silnej marki osobistej jest niezbędne do efektywnego rozwijania kariery zawodowej i biznesu we współczesnym, konkurencyjnym świecie biznesu.

DLA KOGO

Branding personalny przydatny jest przede wszystkim osobom, które mają coś istotnego do przekazania w swoich dziedzinach. Są to liderzy organizacji, politycy, przedsiębiorcy, biznesmeni, menedżerowie, przedstawiciele wolnych zawodów, specjaliści, artyści, pisarze, dziennikarze oraz wszyscy ambitni ludzie, którzy chcą nadać dodatkową wartość swoim produktom i działaniom.

Amerykanie, którzy jako pierwsi odkryli korzyści ze stosowania technik brandingu personalnego, mawiają: „Personal branding it’s all about how you become the go-to-expert in your field”. Znaczy to, że niezależnie czy tego chcemy, czy nie, celowo i świadomie, czy zupełnie przypadkiem i „przy okazji”, jesteśmy własnymi markami. W Ameryce potoczny zwrot „I brand you as…” używany jest w znaczeniu „Uważam Ciebie za…”. Autorzy „The Personal Branding Phenomenon” – Peter Montoya i Tim Vandehey – stwierdzają, że „branding personalny to nowa dewiza świata biznesu i kultury”.

INFORMACJE

Branding personalny jest to dobrze przemyślany i dokładnie zaplanowany proces zarządzania własnym wizerunkiem zawodowym i karierą. Celem tego procesu jest osiągnięcie rozpoznawalności, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Branding personalny jest efektywnym narzędziem, dzięki któremu w relatywnie krótkim czasie można dołączyć do świata przedsiębiorczości i biznesu. Profesjonalnie przygotowana strategia komunikacji marki i dobrze poprowadzony proces budowania marki powodują, że staniemy się rozpoznawalni w swoim środowisku zawodowym.

Proces budowania marki osobistej bazuje na połączeniu technik wypracowanych przez takie dziedziny jak coaching, mentoring, marketing czy kreacja. Jest to cały zestaw elementów tworzących kompleksową strategię łączącą działania wizerunkowe (wizaż, stylizacja ubioru) z rozwojem osobistym, psychologią, coachingiem ( nasza misja, wizja, co robimy, jakie realne wartości możemy zaoferować innym) i działaniami marketingowymi (strategia komunikacji marki).

Employer branding, czyli przyszłość każdej firmy >>

OBSZAR

Employer Branding (EB, ang. budowanie wizerunku pracodawcy) – działania firmy mające na celu budowanie jej wizerunku „pracodawcy z wyboru”. Miano takiego pracodawcy otrzymują firmy, w których obecni i potencjalni pracownicy dostrzegają atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery.

Warsztaty konsultacyjno-szkoleniowe są wyjątkową formułą, którą mogę Państwu zaoferować dzięki połączeniu ekspertyzy szkoleniowej i doradczej. Tym różnią się od standardowych rozwiązań szkoleniowych, że bardzo mocno bazują na aktualnej sytuacji biznesowej Klienta i prowadzą do wypracowania wstępnych wniosków, które zostaną potem wykorzystane w procesie definiowania strategii i planowania działań wizerunkowych. Uczestnicy warsztatów uzyskają wiedzę niezbędną do skutecznej realizacji aktywności employer branding, a także osadzą ją w kontekście praktycznym.

DLA KOGO

Dla działów HR, marketingu, promocji, komunikacji, PR. Dla każdego w organizacji od Zarządu, kadry zarządzającej po specjalistów, dla poszczególnych pracujących razem grup i zespołów projektowych, dla zespołów rozproszonych, działów powstałych w ramach struktury hierarchicznej, scrum masterów, kierowników projektów, project managerów, biznes ownerów, product ownerów, leaderów, managerów.

INFORMACJE

Szkolenie przede wszystkim zapozna uczestników z najnowszymi trendami w budowaniu wizerunku pracodawcy, co docelowo pozwoli – poprzez interaktywną formę warsztatów – na wdrożenie najnowszych kanałów budowania employer branding zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.

Dzięki szkoleniu uczestnicy dwudniowego spotkania będą potrafili:

  • Określić mocne strony firmy w kontekście rynku pracy,
  • Określić obszary wymagające doskonalenia w zakresie budowania wizerunku zarówno na poziomie wewnątrzorganizacyjnym jak i w kontekście wizerunku zewnętrznego,
  • Wypracować narzędzia sprzyjające budowaniu pozytywnego wizerunku organizacji w relacjach wewnętrznych oraz zewnętrznych.

W programie szkolenia dopasowanego do potrzeb danego Klienta znajdują się takie moduły jak:

  • Zarys koncepcji employer branding – trendy, wyzwania, czynniki.
  • Projektowanie strategii kształtowania wizerunku pracodawcy.
  • Analiza wizerunku pracodawcy – wewnętrznego i zewnętrznego.
  • Pozycjonowanie marki pracodawcy – mechanizm tworzenia EVP (wartość i atrybuty marki pracodawcy), definiowanie grup docelowych działań EB, spójność vs. dywersyfikacja marki pracodawcy.
  • Egzekucja marki pracodawcy- przegląd narzędzi komunikacji, najczęściej popełniane błędy, dobre praktyki – trochę inspiracji z rynku.
  • Budowanie marki pracodawcy wewnątrz organizacji internal barnding – kluczowe założenia, czynniki wpływające na zaangażowanie i lojalność pracowników, wewnętrzny employer bradning – przykładowe projekty.
  • Mierniki efektywności działań employer branding, mechanizmy monitorowania,mierniki.
Rozwiązywanie konfliktów >>

OBSZAR

Konflikt to zjawisko powszechne, nieuchronnie związane z życiem społecznym.

Pojęcie konfliktu można rozpatrywać w różnych aspektach, np. jako proces, w którym jednostka lub grupa dąży do osiągnięcia własnych celów przez wyeliminowanie, podporządkowanie sobie bądź zniszczenie jednostki lub grupy dążącej do celów podobnych lub identycznych.

Wystąpienie realnych problemów nie jest jednak konieczne do powstania konfliktu. Niejednokrotnie wystarczy już samo przekonanie zaangażowanych stron o wrogim nastawieniu przeciwnika.

DLA KOGO

Dla każdego w organizacji od Zarządu, kadry zarządzającej po specjalistów, dla poszczególnych pracujących razem grup i zespołów projektowych, dla zespołów rozproszonych, działów powstałych w ramach struktury hierarchicznej, kierowników projektów, project managerów, biznes ownerów, product ownerów, leaderów, managerów, dla prowadzenia rozmów rozwojowych czy tzw. rozmów oceniających, podsumowań projektowych, retrospektyw i codziennej komunikacji. Dla rozwoju świadomości zespołu, dla budowania poczucia decyzyjności i wpływu zespołu, w sytuacjach kryzysu w zespole, spadku motywacji, zaangażowania, efektywności  i jakości pracy zespołu.

INFORMACJE

Zdefiniowanie jakie typy konfliktów najczęściej spotykamy w naszym życiu (prywatnym, zawodowym, wśród zespołów pracowniczych). Rozpoznanie typu konfliktu może wspierać poszukiwania adekwatnych rozwiązań. Zauważenie procesu konfliktowego wpływa na szybsze odnalezienie się w sytuacji i adekwatne reakcje. W trakcie warsztatu uczestnicy określą i doświadczą różnych typów konfliktów a później poszukają możliwości rozwiązań.

Uczestnicy rozwiążą i przeanalizują także test „Mój styl reagowania na konflikt”.

MODUŁ  I: świadomość konfliktów

zobaczyć  organizacjĘ w konflikcie , zdystansować się  i wykorzystać w pozytywnym kierunku

MODUŁ  II:  mój styl reagowania / radzenia sobie z konfliktem, typy konfliktów , rozpoznawanie mechanizmów konfliktu

MODUŁ  III:  Narzędzia design  thinking – problem solving

Omówienie narzędzi tj.: definiowanie problemów  ( koło problemów), definiowanie wyzwania ( 5 ways ),  generowanie pomysłów

Ćwiczenia praktyczne w obszarach rozwiązywania konfliktów. Wykorzystanie energii ukrytej w konflikcie. Poznawcze aspekty emocji jako drogowskaz rozwiązywania konfliktów. Metoda Win – Win. Wprowadzenie zmian zgodnie z poziomami logicznymi R. Diltsa.

Toksyny komunikacji – jak znaleźć antidotum? Czyli skuteczna komunikacja >>

OBSZAR

Co John Gottman odkrył przez 20 lat badań nad komunikacją? Komunikacja i budowanie relacji z innymi to fundament naszych działań wspierających współpracę. Osiąganie naszych misji wymaga sprawnej i konstruktywnej komunikacji.

Co wspiera komunikację, a co ją niszczy?

Jakie są toksyny, które powodują rozpad relacji?

„Kiedy przybywają czterej jeźdźcy apokalipsy w komunikacji?”- J. Gottman

Jak Ty w Twojej organizacji możesz wpływać na poprawę komunikacji i budowanie relacji?

DLA KOGO

Dla każdego w organizacji od Zarządu, kadry zarządzającej po specjalistów, dla poszczególnych pracujących razem grup i zespołów projektowych, dla zespołów rozproszonych, działów powstałych w ramach struktury hierarchicznej, kierowników projektów, project managerów, biznes ownerów, product ownerów, leaderów, managerów, dla prowadzenia rozmów rozwojowych czy tzw. rozmów oceniających, podsumowań projektowych, retrospektyw i codziennej komunikacji. Dla rozwoju świadomości zespołu, dla budowania poczucia decyzyjności i wpływu zespołu, w sytuacjach kryzysu w zespole, spadku motywacji, zaangażowania, efektywności  i jakości pracy zespołu.

INFORMACJE

Po odbyciu warsztatu uczestnicy będą:

  • umiejętnie rozpoznawać co wpływa destrukcyjnie na komunikację
  • stosować komunikaty wspierające
  • umieć odnaleźć indywidualne i grupowe sposoby radzenia sobie z trudnościami w komunikacji
Asertywność i pewność siebie >>

OBSZAR

Osoba asertywna posiada własne zdanie i umiejętność jego wyrażania, broni i szanuje własne pragnienia, potrzeby, wartości oraz emocje. Chcesz rozwinąć swoją asertywność? Chcesz popracować nad swoją pewnością siebie?

Zapraszam na szkolenie, podczas którego poznasz tajemnice asertywności i nauczysz się akceptować siebie. Zdobędziesz umiejętność wyrażania i doceniania własnego zdania, ale i nauczysz się szacunku do często odmiennego, zdania innych osób.

DLA KOGO

Dla każdego w organizacji od Zarządu, kadry zarządzającej po specjalistów, dla poszczególnych pracujących razem grup i zespołów projektowych, dla zespołów rozproszonych, działów powstałych w ramach struktury hierarchicznej, scrum masterów, kierowników projektów, project managerów, biznes ownerów, product ownerów, leaderów, managerów, dla prowadzenia rozmów rozwojowych czy tzw. rozmów oceniających, podsumowań projektowych, retrospektyw i codziennej komunikacji.

INFORMACJE

Na szkoleniu popracujemy nad asertywnością, która jest pierwszym krokiem do pewności siebie i dobrego traktowania siebie. Jest także niezbędna do skutecznej komunikacji, zarządzania swoim czasem i umiejętnego realizowania swoich zadań.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • nauczysz się żyć w zgodzie ze sobą
  • dzięki asertywności łatwiej osiągniesz swoje cele, spełnisz marzenia i nic nie będzie w stanie Cię zatrzymać
  • dowiesz się jak być stanowczym bez posądzenia o agresywność
  • zaczniesz mówić i działać zgodnie ze swoimi najgłębszymi przekonaniami i uczuciami.