Badaczka wpływu różnorodności na rozwój organizacji w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami międzynarodowymi i współpracy z klientami z różnych krajów – pracowała w Polsce, Portugalii, Rumunii, Niemczech, Chinach i Indonezji a obecnie dzieli swoje życie między Polskę i Szwajcarię. Pracując jako Marketing Manager czy Product Manager odpowiadała za projekty strategiczne, marketingowe, a także za wdrażanie produktów i adaptację do wymagań rynków zagranicznych. Tworzyła programy lojalnościowe i standardy obsługi klientów z krajów EMEA, ASEAN oraz Brazylii i Argentynie. Ukończyła studia doktoranckie w Instytucie Gospodarki Międzynarodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Jej pasją są ludzie, chętnie inspiruje innych do wyjścia ze strefy komfortu, ponieważ jak twierdzi „dopiero tam zaczyna się magia i prawdziwy rozwój”. Specjalizuje się w szkoleniach dla managerów i ich zespołów z zakresu współpracy w różnorodnym środowisku.