Autor książki “Employer Branding. Praktyczny podręcznik’
Doświadczenie HR-owe zdobywałem w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi jestem związany od ponad sześciu lat; w ramach tej działalności skutecznie realizowałem założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzyłem warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, mam za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadziłem też gościnnie zajęcia na studiach podyplomowych.
Posiadam praktyczne doświadczenie we wdrażaniu inicjatyw i rozwiązań w obszarze D&I. W Allegro odpowiadałem m.in. za działania firmy skierowane do aktywizacji zawodowej kobiet w branży IT, w Miinto za cross-culture komunikację firmową i projekty związane z budowaniem międzynarodowej kultury organizacyjnej (600 pracowników w 6 biurach w Europie, ponad 15 różnych narodowości).
Obecnie doradzam firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.