Ewa Geresz
PR & CULTURAL DIVERSITY PARTNER

Pasjonatka Azji, międzykulturówki i tworzenia strategii komunikacji marek dostosowanej do różnych rynków. Specjalizuje się w kulturach Indii i Japonii. Na co dzień pracuje w branży reklamowej zajmując się tworzeniem oraz realizacją strategii komunikacji dla polskich i zagranicznych klientów.

Doświadczenie zdobywała uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W 2012 roku odbyła półroczną praktykę w Indiach, w Chennai, w dziale Corporate Communications firmy Sri City. A od 2015 roku współpracuje z japońskimi firmami. Główne obszary zainteresowania to wpływ różnic kulturowych na współpracę, komunikację i strategie marketingowe oraz ekspansja firm na rynki azjatyckie.

Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu na kierunkach: Stosunki Międzynarodowe oraz Zarządzanie i Marketing.
Podróże oraz dłuższe pobyty w różnych krajach pozwoliły za zweryfikowanie i wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.
https://growthadvisors.pl/wp-content/uploads/2019/03/ewa-geresz.jpg

Proponowane warsztaty

Kliknij w wybrany temat, aby dowiedzieć się więcej
RÓŻNICE MIĘDZYKULTUROWE W BIZNESIE - CO WARTO WIEDZIEĆ? >>

Podczas warsztatu uczestnicy poczują na własnej skórze ile można stracić poprzez nikłą świadomość na temat różnic międzykulturowych oraz co można zyskać wiedząc jak postępować z klientami, partnerami czy współpracownikami z innych krajów. 

Najpierw przeanalizujemy kilka przykładów z biznesu, zarządzania, marketingu i komunikacji, a następnie przejdziemy do praktycznych ćwiczeń, które pomogą doświadczyć jak konkretne zachowania wpływają na efekt współpracy. 

KORZYŚCI – poprzez uczestnictwo w warsztacie:

  • lepiej zrozumiesz swoich klientów, partnerów i współpracowników z innych krajów
  • dowiesz się jak przygotować się do spotkania i negocjacji z osobami z innych kultur
  • zyskasz świadomość międzykulturową i wiedzę na temat tego skąd czerpać informacje
  • doświadczysz na własnej skórze jak poziom świadomości międzykulturowej może wpłynąć na efekt negocjacji czy współpracy 
  • dowiesz się na co zwrócić uwagę wprowadzając firmę lub produkt na rynek zagraniczny