Anna Saferna
Content Marketing Partner

Copywriter, filolog, coach

Jestem kreatywną i artystyczną duszą, która nie traci z zasięgu wzroku kontekstu biznesowego. Zawsze kochałam pisać, słuchać i gadać. Jako absolwentka filologii angielskiej w trakcie przygody związanej z tłumaczeniem oraz nauczaniem odkryłam wielką fascynację drugim człowiekiem, która zaowocowała romansem z branżą szkoleniową i rozwojową. Przerodził się on ostatecznie w stały związek i miłość do (miejmy nadzieję) grobowej deski. Po drodze postanowiłam zatem uzupełnić swoje wykształcenie, kończąc między innymi szkolenia z zakresu coachingu, narzędzi trenerskich i terapii poznawczo-behawioralnych. Dziś w dalszym ciągu poszerzam swoją wiedzę z zakresu psychologii, zawodowo łącząc swoje dwie największe pasje (ludzi i słowa). Moją misją jest wpieranie innych w zachowaniu autentyczności i spójności, zarówno wizerunku, jak i przekazu, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych. Pracuję między innymi z właścicielami biznesów oraz liderami. Do tej pory w gronie moich Klientów znaleźli się Kellogg’s, Leroy Merlin, Uniwersytet Śląski, HPR Group, Alogic, Desmart Software House, Kolory Twojej Urody, Biomedix, Fundacja Czerwone Noski i inni.
Oto, w czym mogę Ci pomóc:
- tworzenie atrakcyjnego contentu (artykuły i copy) na bloga, stronę internetową, landing page oraz FB (takiego, który będzie wierny Tobie i sprawi, że ludzie Cię polubią oraz będą chcieli czytać, a przy tym Twoja firma będzie prezentować się profesjonalnie – to jest do zrobienia bez udziału czarów-marów),
- korepetycje z zakresu jak i co pisać oraz do kogo kierować swoje treści (żartuję, tak naprawdę mam na myśli warsztaty i konsultacje),
- lekcje z autentycznej komunikacji i spójności w mowie i piśmie, również w zakresie kultury organizacyjnej (ponownie pod tym srogim szyldem kryją się nieszkodliwe, a wręcz rzekłabym dość ciekawe warsztaty i konsultacje, w tym dla liderów),
- niedosłowne tłumaczenia pisemne, ustne i audiowizualne (zwłaszcza z tematów około-rozwojowych), w których nic nie jest „lost in translation”, za to które tworzą odrębny twór, zarówno transparentny, jak i przyjemny dla oka lub ucha (oczywiście mówimy o kierunku Polish English, English-Polish),
- AUTENTYCZNA rekrutacja i AUTENTYCZNY employer branding, jeśli takowe Cię interesują,
- angielski dla liderów, coachów i trenerów, którzy chcieliby miękko komunikować się również w języku Szekspira.
https://growthadvisors.pl/wp-content/uploads/2019/03/anna-saferna-1.jpg

Proponowane warsztaty

Kliknij w wybrany temat, aby dowiedzieć się więcej
Content Marketing >>

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji klienci nie są w stanie przyjąć wszystkich danych i podświadomie wychwytują to, co prawdziwe oraz lgną do tego. Ufają temu, co naturalne i nieudawane, odrzucając perfekcjonizm i sztuczność. Aby zachować autentyczność, marki powinny więc
opierać swoją komunikację o prawdziwe historie, być szczere, uczciwe i wierne swoim wartościom, a także wizji i misji. Nie kopiować przy tym innych, zachować swoją oryginalność (a wręcz niedoskonałości czy dziwactwa, które składają się na
niepowtarzalność).

Przede wszystkim jednak – uczłowieczać i przybierać ludzkie cechy. A wszystko to bez ogłaszania wszem i wobec, że są autentyczne, bez „silenia się” na tą autentyczność, wymuszania jej.

To wyzwania, z którymi mierzą się obecnie nie tylko właściciele mikro i małych biznesów, ale i działy marketingu w średnich i większych firmach. W ramach warsztatu podpowiem jak sobie z nimi radzić, przyjmując nową perspektywę.

W trakcie warsztatu uczestnicy:

  • dostaną wskazówki, jak w pełni wyrażać misję i wizję firmy lub marki osobistej bez epatowania językiem sprzedażowym, za to trafiając do serc
    klientów, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych
  • dowiedzą się jak za pomocą komunikatów językowych przyciągać potencjalnych odbiorców swoich usług
  • poznają dobre praktyki w zakresie tworzenia tekstów do publikacji online wraz z przykładami
  • dowiedzą się jak napisać lub „podrasować” swoje bio, sekcję „o mnie” lub „o nas”/”o firmie”
  • nauczą się jak dbać o spójność przekazu na co dzień