webinarSłowem sięgnij po więcej

https://growthadvisors.pl/wp-content/uploads/2019/08/Webinar-content-1280x720.jpg

(Auto)promocja w mediach społecznościowych, na blogach oraz landing page’ach to „must have” w dobie gwałtownego rozwoju cyfryzacji, stale rosnących wymagań oraz zmieniających się potrzeb konsumenckich. Dobre treści na stronie, w szczególności pisane (artykuły, czy krótkie teksty – copy), pozwalają nie tylko na zbudowanie przewagi konkurencyjnej, lecz przede wszystkim na nawiązanie trwałej relacji z odbiorcami przy użyciu języka, który jest im bliski. Są także dowodem na umiejętność wyróżnienia się oraz świadectwem twórczego myślenia. Nie spełnią jednak swojej roli bez najważniejszego składnika – AUTENTYCZNOŚCI.

Jeśli:

  • posiadasz, lub będziesz niebawem posiadać własny biznes,
  • szukasz inspiracji, sposobu na pozyskanie wartościowych treści (zwłaszcza pisanych) lub rozglądasz się za wsparciem w tym zakresie,
  • utknąłeś/łaś w sposobach nawiązania skutecznej komunikacji z Klientami i potencjalnymi odbiorcami Twoich usług, lub dopiero zastanawiasz się co i jak chcesz im przekazać,
  • jesteś właścicielem/właścicielką biznesu, w którym publikowane treści są szczególnie ważne w procesie budowania zaufania i eksperckości  na rynku (dotyczy to szczególnie branży rozwojowej, czyli coachów, trenerów, terapeutów, psychoterapeutów czy psychologów),
  • interesuje Cię temat webwritingu (czyli tworzenia tekstów na potrzeby stron internetowych) ujęty od strony innej niż pozycjonowanie, słowa klucze, SEO i algorytmy,
    zapraszam Cię serdecznie na ten webinar.

W ramach spotkania:

  • dowiesz się dlaczego autentyczność jest tak ważna w kreowaniu marki i promocji usług online, jakie możliwości otwiera i jak można do niej dążyć na co dzień,
  • dostaniesz wskazówki, jak w pełni wyrażać misję i wizję swojej firmy nawet bez epatowania językiem sprzedażowym, za to trafiając do serc klientów, jednocześnie realizując cele biznesowe – przy odpowiedniej komunikacji jest to możliwe nawet jeśli zlecasz pisanie tekstów innym,
  • poznasz autentyczne przykłady dobrych praktyk w zakresie spójności przekazu i dowiesz się na co zwracać uwagę we współpracy z copywriterami.

LINK DO PREZENTACJI >>